Søk i denne bloggen

søndag 8. april 2012

Usynlig glidelås

Jeg har to gutter som begge spiller ishockey. Det medfører en del bussturer og da kom ønsket om en hockeypute. Jeg hadde noe flanell hockeystoff liggende og sammen med et gammelt rødt flanellslaken, ble det til to gode puter. MEN jeg måtte sy usynlig glidelås for det er jo ikke godt å hvile hodet på en hard plastlås. Jeg har lært dette før (for leeeeenge siden), men klarte ikke å huske hvordan jeg gjorde det. Men dette fantastiske internettet kom til nytte, og jeg fant denne kjempefine forklaringen. Og hvis du ser på bildet under er det vanskelig å se at det er en glidelås mellom de to stoffene. Kjempefornøyd ! Både syersken og brukerne :D



 Bare denne lille dingsen som er vanskelig å skjule....


Og sånn ble putene. Allerede brukt på et par turer.. Symbolet er Lillehammer Ishockeyklubb for de som måtte lure ;)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Hei igjen! :)
    Jeg har gitt videre en Blogg Award til deg, siden du har en så flott blogg!:) Du kan lese mer om den inne hos meg.
    Det er frivillig å gi den videre! :)
    Ha en god dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett