Søk i denne bloggen

søndag 7. juni 2015

Se, hun syr igjen....

Etter vel gjennomført konfirmasjon og eksamen, har jeg pakket fram symaskina igjen.  Først ble det en veske som jeg skal gi i gave til ei sporty dame.  Den er sydd etter samme lest som "kulokk" lengre ned på bloggen her. Har brukt to forskjellige dongeristoffer. Det er den fjerde veska jeg syr av denne typen og har allerde en til i hodet. Liker veldig godt denne typen veske og den er veldig gøy å sy. Alltid litt skummelt å gi bort selvlagde ting, så håper mottageren blir fornøyd :)   Mønsteret er fra Kari Renolen.

Sporty motiv til sporty dame :)





Jeg har ofte med en liten tag på det jeg lager, og de har alltid en funksjon. Her tar den opp farger fra motivet.

Denne gangen lagde jeg en ekstra glidelåslomme under lokket. Fordi jeg savner det på min veske.

Lommer for mobil og småtteri inni veska også selvfølgelig.












4 kommentarer:

  1. Denne var ordentlig fin! Likte så godt den gule taggen som tar igjen gulfargen fra motivet. Små detaljer som betyr så mye for helheten.

    SvarSlett
  2. Flott veske, og kjekt med lommer både inni og utenpå vesken. Tenker mottakeren blir kjempeglad: :-)

    SvarSlett
  3. En superflott veske, Elin! Så forseggjort og lekker, enda finere i virkeligheten enn på bildet!

    SvarSlett
  4. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett