Søk i denne bloggen

onsdag 6. november 2013

tutti frutti

Denne veska er sydd etter samme prinsipp som "slumreteppe på en kveld".  Når jeg driver og roter i restekassa til sånne prosjekt så tenker jeg veldig ofte "Oi, hva har jeg laget av det stoffet ?".  Men også mange positive minner blir vekket til livet. Og joda, jeg har jo sydd en del opp gjennom årene.  Denne veska er akkurat passe stor til en A4-perm, og har selvfølgelig nøkkelsnor.  Denne gangen har jeg laget en ekstralomme og hengt på nøkkelsnora, og den dukker nok opp på årets julemarked.

Fargesprakende veske som ingen har maken til...

Ekstra lomme med glidelås er festet til en snor som er festet inni veska.

Det går også an å henge nøkler o.l. i snora.

4 kommentarer:

  1. For en herlig veske i glade farger! Solskinnsveske! :D Flott måte å få brukt rester på, og så fin og praktisk ekstra lomme!
    Ha en koselig helg! :)

    SvarSlett
  2. Jeg syns du har sydd en skikkelig fin gladveske, Elin! Herlige stoff og farger :)

    SvarSlett
  3. Supersøtt! Plan A er å sy mange vesker til jul og gi i julegave.. Plan B er å få flere timer i døgnet..

    SvarSlett
  4. En riktigt härlig väska. Så praktiskt med nyckelbandet och den extra pungen.

    SvarSlett