Søk i denne bloggen

fredag 4. oktober 2013

Kobber.......igjen

Jada, så skulle jammen kobber bli "i vinden" igjen.  Flaks da at ikke svigermor hørte på sin sønn (min mann) og leverte alle disse kobbertingene til gjenbruket da hun rydda leiligheten.  Og flaks også at jeg ikke liker å kaste ting. Hihi.  Vanligvis så tenker jeg å samle pyntegjenstander i grupper, men dette blir nok litt for mye av det gode.  Må prøve meg litt fram og se hva som får være med i innredningen. Passer fint å sette dem i nærheten av vindu der lyset gir en nydelig glans i kobberet.  Jeg er så definitivt ingen interiørblogger, men måtte bare vise frem dette da. Og kanskje har dere noen tips til hvordan jeg kan bruke dem ?

Nydelig glans i kobber.

Hele denne samlingen fikk vi fra svigermor da de flyttet til ny leilighet.

4 kommentarer:

  1. Der var du lur som ikke kastet. Nydelige ting ! Hvis du titter inn til meg i dag, så ser du min kobberkjele. D

    SvarSlett
  2. Flott kobbersamling du har! :) Ser ut som om du har pusset dem godt! :)
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  3. Kobber er alltid fint og aktuelt! Dine ting skinner så flott, Elin :)

    SvarSlett
  4. Så det er in igjen??
    Ja, ja, som den samleren æ e, så må æ kanskje en tur i kjelleren og se ka som finnes.. Kaste jo ikke for mye heller, og bra er det! Ha ei fin helg ;o

    SvarSlett