Søk i denne bloggen

søndag 23. juni 2013

Sommerkjole for glade jenter

Denne kjolen har jeg sydd etter mønster fra "Vårgleder". Det er ei kjempefin bok med gode mønster og forklaringer. Nydelige bilder og veldig inspirerende å bla i. Trykk på bildet av boka, så kan du kjøpe den på nett: 

 

Stoffet med dukkene kjøpte jeg for lenge siden. Skulle lage barnevesker tenkte jeg, men stoffet hadde så godt fall, så det måtte bli kjole eller skjørt. Har masse stoff igjen, så det blir nok flere....  :)



2 kommentarer:

  1. Flott kjole! Morsomt dukkestoff og herlig stoffsammensetning! :)Hun er heldig, som får denne!

    SvarSlett
  2. Så flott kjole du har sydd! Denne boka kjøpte jeg da jeg var innom stoffbutikken på Bærums Verk, i sommer. Har lenge hatt lyst til å sy denne kjolen men er ikke kommet meg til....Nå ble jeg inspirert til å gå igang :-)
    Flott blogg du har, og masse fint å hvile øynene på :-)

    SvarSlett