Søk i denne bloggen

mandag 9. april 2012

Blogg Award

Jeg har vært så heldig å få en blogg award av Lisa s¤l. Tusen takk for den. Det var veldig hyggelig, og selvfølgelig vil jeg spre den videre :) Denne flotte ugleputa er noe av alt det fine Lisa s¤l lager:



Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Rewarden er selvfølgelig frivillig til den som mottar den!!!


5 Spørsmål som følger awarden ...

1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg har selv blitt inspirert av andre blogger, og tenkte at jeg kanskje kunne gi noe tilbake. Jeg brenner vedlig for redesign og gjenbruk og håper å kunne inspirere andre til å drive med dette. Etterhvert merker jeg at jeg blogger om alt mulig rart egentlig. Det er gøy !


2. Hvilke blogger følger du?
Mest håndarbeid og interiørblogger. Også noen "venne-blogger".


3. Favoritt farge?
Å be meg om å velge en favorittfarge er så og si håpløst. Jeg elsker farger ! Mye farger ! Jeg tror farger i hverdagen påvirker oss mer enn vi aner.....


4. Favoritt film?
Tja, liker mange filmer også. Så på Engler og Demoner i går. Den var råbra ! (Etter bok med samme tittel av Dan Brown)


5.Hvilket land ønsker du å besøke
Hvis det skal være et land jeg ikke har besøkt før, må det bli USA. Ellers har jeg vært en del i Italia, og skulle gjerne sett enda mer av det fantastiske landet.

Awarden gis videre til disse flotte bloggene!
1. Ninnis Corner
4. Titt-inn !
5. Nattens dronning

Kikk gjerne innom disse bloggene. Her er det mye gode ord, god mat, gode ideer og kreativitet !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar