Søk i denne bloggen

mandag 5. mars 2012

Gratulerer lille Maja

I helga var jeg i barnedåp for lille Maja. Det var litt spesielt fordi jeg var fadder for Majas mamma for 26 år siden, og lille Maja ligner veldig på mamma'n sin som jeg husker henne fra babytiden. En veldig hyggelig dag og godt å se min "lille" Inger som mamma for to nydelige jenter. En rolle hun kler godt ! Jeg liker å gi noe hjemmelaga, og denne gangen ble det toalettmappe og lappeteppe. Teppet har jeg sydd i Tildastoffer og foret med myk fleece. Broderte navnet på både teppet og mappa, så blir det litt mer personlig.






2 kommentarer:

  1. En selvfølge at dere skulle være der :-) Verdens beste tante har du bestandig vært, og nå også gammeltante. :-)

    SvarSlett
  2. ....og hun hadde den fineste dåpskjolen som gammeltante sydde da søstra ble døpt i 2010 :-)

    SvarSlett