Søk i denne bloggen

mandag 13. februar 2012

Forelesningskluter...

.... brukes ikke i forelesninger, men de blir stort sett strikket under forelesning. De er så enkle å strikke at jeg både får med meg forelesningen og får tatt notater innomellom uten å strikke feil. Nå har jeg funnet en annen vri på avslutninga. Istedetfor å hekle kant rundt hele, hekler jeg nå en litt penere kant på tverrendene. Forandring fryder :) Disse skal bli en liten gave, og for de som kjenner mottageren kan de kjenne henne igjen på fargene hihi.


 

2 kommentarer:

  1. Dette var rørende Elin, her har jeg en følelse av at det kanskje er jeg som er den heldige........
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Riktig gjettet det Lise :) Ikke så store greia dette, men de er helt strikket til deg fra første maske, så det ligger noen tanker i dem i alle fall. :)

    SvarSlett