Søk i denne bloggen

torsdag 1. september 2011

Skohateren.....

...... har kjøpt seg nye sko. Jeg hater vel ikke sko da, men hater å kjøpe sko. Hvorfor ? Fordi jeg er utstyrt med føtter som passer best i str. 35 !!!  Ergo veldig vanskelig å finne noe som passer. Ender alltid opp med 36 med såle. Går stort sett greit det, men hvis du vil ha sko med litt hel er det ikke like lett å bygge opp med såler og alskens innlegg. MEN i går var jeg på Bianco og hadde lyst på sånne sko som "alle" har nå i høst. Prøvde et par i 36 da og de satt som forventet litt for løst. Den hyggelige damen spurte "kanskje du klarer å få på deg 35 ?"  Jeg holdt på å ramle av krakken. "Har du 35!!!" (jeg har nemlig sluttet å spørre etter 35, da jeg som oftest får beskjed om å gå i barneavdelingen da) Jada, 35 kom frem og de satt som et skudd. Holdt nesten på å ta omkring ekspeditøren i ren glede. Juhu, så nå har jeg også passende sko med litt hel. (da skal jeg bare øve litt inne før jeg drister meg ut i offentligheten med dem) :D



1 kommentar:

  1. Gratulerer med fine sko, de ser deilige ut.
    Jeg har ikke helt samme problem som deg ang. størrelser på sko, men jeg må opp i størrelse svømmeføtter hvis jeg skal få meg høye støvletter som er vide nok i leggen. Jeg har med hell handlet her:
    https://www.duoboots.com
    og jeg ser at de også har mange _voksne_ sko i str. 35. Sko er tollfritt, så det er bare å handle ;)

    SvarSlett